Konkursy

Organizowanie konkursów to element, który już na stałe zagościł we współczesnym marketingu – szczególnie w marketingu B2C. Firmy prześcigają się w pomysłach mających na celu zwrócić uwagę potencjalnych klientów, jednocześnie dzięki konkursom firma bardzo mocno zyskuje wizerunkowo.

W efekcie na rynku mamy prawdziwy wysyp ofert konkursowych. Jeśli nie każdego dnia to co najmniej każdego tygodnia pojawia się nowe kilka – kilkadziesiąt konkursów. Z pewnością za fakt ten mocno odpowiada rozwój Internetu ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Na przykład na Facebooku liczba konkursów jest naprawdę imponująca. Zatem pewni jesteśmy jednego – obecnie konkursy są bardzo popularnym zjawiskiem. Jaki zatem płynie z tego faktu wniosek? Naszym zdaniem bardzo oczywisty – po prostu warto brać udział w konkursach i korzystać z tego co jest dostępne praktycznie na wyciągnięcie ręki. Niektórzy korzystają z konkursów zaledwie okazjonalnie. Inni stali się prawdziwymi fanami konkursów i stale polują na “konkursy – perełki”, czyli takie w których stosunkowo łatwo można wygrać atrakcyjne nagrody. 

Jednak aby polować na wyżej wspomniane perełki trzeba po pierwsze mieć trochę determinacji, natomiast po drugie trzeba wiedzieć gdzie można znaleźć najlepsze konkursy. Jak się okazuje szukanie konkursów jest sprawą naprawdę banalnie prostą. W Internecie jest wiele serwisów stale informujących o pojawiających się okazjach konkursowych. Wystarczy śledzić dobry serwis tego typu (np. e-Konkursy.info), aby być na bieżąco z najlepszymi konkursami pojawiającymi się w sieci. Naszym zdaniem czynne branie udziału w konkursach to doskonały sposób na dobrą zabawę. Każdy kto chociaż raz wygra, łapie bakcyla i chętnie bierze udział w  kolejnych konkursach. Dotychczas, gdy oferty konkursowe trzeba było wyszukiwać udział w konkursach mógł być czasochłonny i dosyć problematyczny. Odkąd jednak informacje o wszystkich konkursach można w łatwy sposób znaleźć w Internecie, regularne uczestnictwo w konkursach jest bardzo proste.

 

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne